FAQ

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób dostarczane są przesyłki?

Wysyłki przedpłacone realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz firmy InPost.

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia płatne przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem DotPay wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w związku z tym czas wysyłki może się wydłużyć do 5 dni roboczych. Zamówienia wysyłamy od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 są wysyłane w następnym dniu roboczym. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta.

Jaki jest koszt dostawy?

Szczegółowe informacje na temat kosztów i terminów dostawy dostępnych w naszym sklepie znajdziesz w zakładce Koszty i czas dostawy.

Czy mogę poprosić o wysłanie zamówienia na inny adres niż podany w moim koncie klienta?

Zamówienie możemy wysłać na dowolny adres wskazany na ścieżce zakupowej. Na kroku ‘Twoje Dane’ wybierz ‘Dostawa na inny adres’.

Czy zamówienie może zostać wysłane za granicę?

Na dzień dzisiejszy nie wysyłamy zamówień za granice Polski.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed doręczeniem paczki?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostarczeniem, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jednak z naszego doświadczenia wynika, że większość kurierów kontaktuje się telefonicznie na kilka godzin przed dostarczeniem przesyłki.

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Do każdego zamówienia zawsze dołączamy paragon lub fakturę VAT (w zależności od opcji zaznaczonej przy składaniu zamówienia).

Co się stanie, jeśli podczas próby doręczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?

Nie przejmuj się! Kurier podejmie do dwóch prób doręczenia przesyłki. Po dwóch nieudanych próbach dostarczenia, status zostanie zmieniony na "Zwrot do nadawcy", paczka trafi do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i po krótkim czasie zostanie odesłana do nas. Niestety nie mamy wpływu na dokładny czas dostawy Twojego zamówienia. Pamiętaj o tym podczas podawania adresu dostawy.

Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie. Co zrobić?

Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 3-7 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Podając nam swój login lub nr zamówienia, nasz konsultant sprawdzi i w razie jakichkolwiek problemów pomoże rozwiązać zaistniały problem.

Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Tak, możesz odebrać zamówiony produkt osobiście w naszym sklepie Jubiler Ebis mieszczącym się przy Placu Legionów 6 w Wieluniu.

Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?

Tak. Otrzymasz wiadomość e-mail z numerem listu przewozowego oraz informacjami dotyczącymi sposobu śledzenia statusu przesyłki. Po kliknięciu na link zawarty w wiadomości e-mail zostaniesz automatycznie przeniesiony do strony która umożliwia śledzenie statusu przesyłki. Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie Śledzenie Przesyłek.

Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną przesyłkę?

W takiej sytuacji, przede wszystkim spisać protokół szkody w obecności kuriera. Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. W sytuacji, gdy kurier nie zgodzi się na takie rozwiązanie, należy pamiętać (ewentualnie przypomnieć spedytorowi), że w razie uszkodzenia kurier będzie musiał przyjechać jeszcze raz w celu sporządzenia protokołu szkody. W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania towaru do naszego sklepu i w dalszym załatwieniu sprawy.

Jak złożyć zamówienie?

Szczegółowe informacje na temat poprawnego przejścia przez proces zakupowy znajdziesz w zakładce Jak kupować?.

Czy mogę złożyć zamówienie e-mailowo lub telefonicznie?

Zamówienia przyjmowane są e-mailowo (kontakt@jubilerebis.pl). Złożone zamówienia wysyłane są tylko przy płatności za pobraniem, a koszt dostawy wynosi 20zł. W przypadku takich zamówień nie ma możliwości skorzystania z kodów rabatowych.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzalezniony od wybranego sposobu płatności i dostawy. Zamówienia płatne przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem DotPay realizujemy w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do 5 dni roboczych.

Czy jest możliwe dokonywanie zmiany w zamówieniu i jego formie płatności?

Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy – najszybciej jak to możliwe - skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta e-mailowo (kontakt@jubilerebis.pl) lub telefonicznie (512 104 939). Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już do Państwa wysłane. Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres kontakt@jubilerebis.pl e-mail z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysyłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Istnieje możliwość łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę, jeśli żadne z zamówień nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 200 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.

Czy mogę sprawdzić co dzieje się z moim zamówieniem?

Podstawową informacją o zamówieniu jest przypisany do niego status, który można zobaczyć po zalogowaniu się na swoje konto. Ponadto dla zarejestrowanych użytkowników udostępniamy w koncie Użytkownika opcję śledzenia przesyłki, która przekierowuje do serwisu firmy kurierskiej zawierającego informację o danej przesyłce.

W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony pomyślnie?

Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Gdy tylko paczka z towarem opuści nasz magazyn, zostanie wysłany do Ciebie e-mail zawierający link do śledzenia przesyłki, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie. Pamiętaj, iż funkcja ta nie jest aktywna od razu.

Co mogę zrobić, jeśli mój kod rabatowy nie zostanie zaakceptowany?

W przypadku problemów z realizacją kodu rabatowego, upewnij się, że wszystkie poniższe warunki zostały spełnione:

  • Kod rabatowy ma wyszczególnioną datę ważności.
  • Produkty na które chcesz wykorzystać kod rabatowy są objęte warunkami promocji.
  • Nie wykorzystałeś żadnego innego kodu rabatowego dla bieżącego zamówienia.

Proponujemy nie przepisywać kodu, ale skopiować go i wkleić w przeznaczone do tego pole. W ten sposób masz pewność, że podany kod jest prawidłowy.

Czy istnieje możliwość łączenia kodów rabatowych?

Niestety nie ma możliwości łączenia kuponów. Przy jednym zamówieniu można zrealizować tylko jeden kupon.

Czy można realizować kod rabatowy już po złożeniu zamówienia?

Realizacji kuponu rabatowego można dokonać wyłącznie z poziomu koszyka przed złożeniem zamówienia. Z powodów technicznych realizacja kuponów już po złożeniu zamówienia nie jest możliwa. Kupon rabatowy może zostać zrealizowany przy następnym zamówieniu. Pamiętaj, że niektóre kody rabatowe mają ograniczoną datę ważności.

Zapomniałem/am wprowadzić kod rabatowy podczas składania zamówienia, czy mimo to mogę uzyskać rabat?

Niestety z powodów technicznych realizacja kodu rabatowego po potwierdzeniu złożenia zamówienia jest niemożliwa. Kupon rabatowy może zostać wówczas zrealizowany podczas składania kolejnego zamówienia w sklepie Jubiler Ebis.

Czy mogę anulować wprowadzony kod rabatowy?

Oczywiście! Udaj się do sekcji „Twoje konto”, wybierz zakładkę „Rabaty” po czym zaznacz aktywny rabat i kliknij „Dezaktywuj”.

Moje zamówienie zostało wysłane na nieprawidłowy adres. Czy możliwa jest zmiana adresu dostawy już po złożeniu zamówienia?

Po złożeniu zamówienia, wprowadzenie do niego zmian nie jest już możliwe, m.in. zmiana sposobu dostawy, czy rozmiaru produktu. Tylko przez krótki czas od momentu otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia możliwe są: zmiana adresu dostawy lub zmiana rozmiaru/modelu. Prosimy jednak o wyrozumiałość, w niektórych przypadkach zmiany mogą być zupełnie niemożliwe. W celu sprawdzenia zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, bądź wejdź na swój profil w naszym sklepie do zakładki „ZAMÓWIENIA I DOSTĘPNE ŚRODKI”. Zanim dokonasz zamówienia, upewnij się, że podany przez Ciebie adres dostawy jest prawidłowy. Ewentualne zmiany nanieś przed ostatecznym potwierdzeniem złożenia zamówienia.

Jakie są dostępne metody płatności?

Szczegółowe informacje na temat metod płatności znajdziesz w zakładce Metody Płatności.

Czy za zakupy mogę otrzymać Fakturę VAT?

Tak, w tym celu zaznacz odpowiednią opcję w trakcie składania zamówienia oraz wypełnij wszystkie pola z danymi wymaganymi do wystawienia faktury VAT. Dokument zostanie dołączony do przesyłki. Nie wystawiamy faktury na towary inne niż w złożonym zamówieniu oraz na inne dane klienta, ponieważ faktury są generowane automatycznie i nie można ich edytować. W przypadku niewyrażenia chęci otrzymania faktury VAT do przesyłki będzie dołączony paragon fiskalny.

Czy opłaty dokonywane w Jubiler Ebis są bezpieczne?

Oczywiście! Opłaty pobierane przez Jubiler Ebis są kodowane i tym samym zabezpieczone przed niepożądanym dostępem osób trzecich (kodowanie 128 bitowe SSL). Dzięki temu transakcje bankowe są w pełni bezpieczne.

Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Korzystając z wyszukiwarki sklepowej w prawym górnym rogu strony lub z głównego menu (na górze strony) i przeglądając interesujące kategorie.

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Oczywiście! Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia - inna niż przewoźniki wskazana przez Klienta - weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. W celu odstąpienia, Klient ma obowiązek poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego pocztą lub wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres: kontakt@jubilerebis.pl. Wzór formularza dostępny jest tutaj. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient zalogowany może również samodzielnie dodać zwrot poprzez zakładkę, która dostępna jest na jego koncie w systemie sklepu internetowego.

Jak dokonać zwrotu towaru?

Odeślij do nas towar wraz z dowodem zakupu, oraz z metkami oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres: Jubiler Ebis Pl. Legionów 6 98-300 Wieluń Jeśli nie masz możliwości wydruku, możesz dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim: Swój login ze sklepu lub numer zamówienia; Imię, nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego.

Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

Czy mogę dokonać wymiany towaru?

Tak, w tym celu należy zapoznać się z informacjami dostępnymi na stronie Wymiany, zwroty i reklamacje.Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane. TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU.

W jaki sposób zostaną zwrócone środki przy zwrocie towaru?

Zwrotu dokonujemy na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli takowy nie został podany, Biuro Obsługi Klienta sklepu Jubiler Ebis skontaktuje się z Tobą.

W jakim czasie jest rozpatrywany zwrot?

Zwroty rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu przez firmę Jubiler Ebis, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa. Pamiętaj: Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi; Nie wysyłaj do nas przesyłek „za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej przesyłki. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Kiedy otrzymam zwrot płatności?

Zwrot pieniędzy otrzymasz, gdy tylko przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu i zostanie przez nas sprawdzona. Z reguły nie trwa to dłużej niż 14 dni. Status zwrotu możesz sprawdzić na swoim panelu sklepowym, bądź po numerze nadania przewoźnika którym wysłałeś przesyłkę do naszego sklepu

Czy odzyskam kupon rabatowy, jeżeli zdecyduję się na zwrot zamówienia?

W przypadku zwrotu produktu, przy którego zakupie wykorzystano kupon rabatowy, na Twoje konto zostanie zwrócona kwota, za którą zakupiłeś produkt. Niestety ponowne wykorzystanie tego samego kuponu rabatowego nie jest możliwe.

Jak złożyć reklamację produktu?

Szczegółowe informacje na temat reklamacji produktu w naszym sklepie znajdziesz w regulaminie Wymiany, zwroty i reklamacje.

W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Jak długo należy czekać na rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie kliknij przycisk "Logowanie", a następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku podaj wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „ZAREJESTRUJ KONTO” otrzymasz e-mail z linkiem aktywującym. Po jego zaakceptowaniu możesz dokonywać zakupów w sklepie. Uwaga! Prosimy sprawdzić również folder „SPAM” na swoim koncie pocztowym.

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Możesz dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie możesz jednak sprawdzać historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach konieczne będzie ponowne podanie danych dotyczących dostawy. Nie będziesz mógł korzystać z ewentualnych rabatów skierowanych do Stałych Klientów.

Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie internetowym?

Przede wszystkim możesz śledzić swoje zamówienia, zachować dane potrzebne do wystawienia faktury, składać formularze zwrotu i reklamacji oraz łatwiej kontaktować się w sprawie zamówień z Biurem Obsługi Klienta.

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnisz swojego hasła, kliknij w przycisk „PRZYPOMNIJ HASŁO” i podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Możesz dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy, że po zalogowaniu klikniesz w napis „Edycja Danych”.

Zadaj pytanie o przedmiot
  •  
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl